مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 09:052021-01-23سياسي

پروژه های عمرانی مناطق سیل زده دشت آزادگان یک متر هم پیشرفت نداشت


با وجود اظهارات وزیر راه مبنی بر تکمیل تمام پروژه های مناطق آسیب دیده هستید این پروژه ها در دشت آزادگان وهویزه یک متر هم پیشرفت نداشته است.

- قاسم ساعدی نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس گفت: نزدیک به دو سال است که از سیل برخی استانهای کشور و از جمله خوزستان می گذرد، اما پروژه های مربوط به مناطق آسیب دیده از سیل در هویزه و دشت آزادگان همچنان بدون پیشروی خاصی باقی مانده است.

وی افزود: از جمله بخش هایی که هیچ پیشرفتی نداشته و هیچ اعتباری برای آن هزینه نشده بخش آب و فاضلاب است که از سیل اسفند 97 آسیب دیده بود و با وجود تخصیص اعتبارات، اما خط اعتباری تخصیص یافته هزینه نشده است.

نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در حوزه راه هم وضع به همین ترتیب است و اعتباری در سطح ملی برای بازسازی راه های آسیب دیده از سیل در دشت آزادگان و هویزه هزینه نشده است.

ساعدی خاطرنشان کرد: تنها راهی که در منطقه در حال بازسازی است یک مسیر راه شاکریه است که آن هم با اعتبارات اداره راه و ترابری استان در حال بازسازی است و اعتبارات ملی به آن تخصیص نیافته و اگر هم تخصیص یافته هزینه نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های عمرانی مناطق سیل زده دشت آزادگان یک متر هم پیشرفت نداشت

پروژه های عمرانی مناطق سیل زده دشت آزادگان یک متر هم پیشرفت نداشت