مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 09:102021-01-23اقتصادي

برقراری پرواز مستقیم ساری، اکتائو قزاقستان برای تسهیل صادرات


با موافقت شرکت هواپیمایی پارس ایر به زودی پرواز مستقیم ساری،اکتائو قزاقستان برای تسهیل و تسریع در صادرات کالاهای تولیدی استان برقرار می شود.

- ایسنا/مازندران استاندار مازندران گفت:با موافقت شرکت هواپیمایی پارس ایر به زودی پرواز مستقیم ساری،اکتائو قزاقستان برای تسهیل و تسریع در صادرات کالاهای تولیدی استان برقرار می شود.

احمد حسین زادگان در نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی مازندران که با حضور مدیرعامل کشتیرانی خزر برگزار شد، افزود: در سال های اخیر امکانات و تجهیزات زیرساختی خوبی در بنادر امیرآباد، فریدونکنار و نوشهر در استان مازندران فراهم شد که با تقویت تجهیزات حمل و نقل دریایی، کارکرد این بنادر افزایش خواهد یافت.

استاندار یادآور شد: راه اندازی پایانه صادراتی محصولات کشاورزی در مازندران بستر مناسب برای جهش صادرات این محصولات را بیش از گذشته فراهم کرد که ضرورت دارد تجهیزات حمل و نقل دریایی به خصوص کانتینری نیز متناسب با این زیرساخت ها در دریای خزر فراهم شود.

نماینده عالی دولت در استان مازندران اظهارکرد: هم اکنون با وجود زیرساخت های گمرکی و بندری استان بخش باید محصولات کشاورزی مازندران از همین استان به مقصد کشورهای آسیای میانه صادر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برقراری پرواز مستقیم ساری، اکتائو قزاقستان برای تسهیل صادرات

برقراری پرواز مستقیم ساری، اکتائو قزاقستان برای تسهیل صادرات