مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 09:152021-01-23سياسي

از پذیرش 90 نفر در گرمخانه همدان تا همسایه های شاکی


مدیر خدمات شهری شهرداری همدان با اشاره به پذیرش 90 نفر در گرمخانه همدان طی شب های سرد گفت: متأسفانه همسایه ها شکایت و نامه نگاری کرده اند و می گویند افرادی که به گرمخانه می آیند محل را ناامن کرده اند و شرایط نرمالی ندارند.

- ایسنا/همدان مدیر خدمات شهری شهرداری همدان با اشاره به پذیرش 90 نفر در گرمخانه همدان طی شب های سرد گفت: متأسفانه همسایه ها شکایت و نامه نگاری کرده اند و می گویند افرادی که به گرمخانه می آیند محل را ناامن کرده اند و شرایط نرمالی ندارند.

مرتضی رضایی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه گرمخانه توسط شهرداری برای آقایان ایجاد شده و برای بانوان نیز بهزیستی متولی امر است، اظهار کرد: گرمخانه آقایان دارای 70 تخت و گرمخانه خانم ها بین هشت تا 10 تخت دارد.

وی با بیان اینکه طی شب های سرد 90 نفر در گرمخانه همدان پذیرش شدند که محیط گرمخانه برای حضورشان کافی بود البته برخی کف خواب بودند، مطرح کرد: در تابستان از ساعت 19 پذیرش در گرمخانه انجام می شود اما در فصل زمستان پذیرش به صورت شبانه روزی و همراه با سه وعده غذایی است.

رضایی با بیان اینکه برخی افراد در طول روز به انجام اموری چون جمع آوری ضایعات اشتغال دارند و از گرمخانه خارج می شوند، تصریح کرد: افراد پذیرش شده در گرمخانه از اقشار مختلفی چون کارتن خواب ها، بی خانمان ها، معتادا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از پذیرش 90 نفر در گرمخانه همدان تا همسایه های شاکی

از پذیرش 90 نفر در گرمخانه همدان تا همسایه های شاکی