مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 09:302021-01-23سياسي

از افتتاح 3 هزار واحدمسکونی تا اجرای هزار طرح خودکفایی برای مددجویان در دهه فجر


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان از بهره برداری 3 هزار و 113 منزل مسکونی برای مددجویان در دهه مبارک فجر امسال خبر داد.

- جاسم محمدی فارسانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در خرم آباد، در تشریح برنامه های کمیته امداد لرستان طی دهه فجر امسال، اظهار کرد: امسال نیز همانند سال های گذشته چندین طرح در زمینه مسکن، شغل و ارائه تسهیلات به مددجویان اجرایی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در دهه فجر امسال شاهد افتتاح 30 مرکز نیکوکاری در سراسر استان خواهیم شد، ضمن اینکه از طریق مراکز خیریه نیز طی این بازه زمانی توزیع بسته های بهداشتی و معیشتی را به مددجویان خواهیم داشت.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان از بهره برداری 3 هزار و 113 منزل مسکونی برای مددجویان در دهه مبارک فجر امسال خبر و ادامه داد: از این تعداد، 2 هزار و 400 واحد مختص مددجویان سیل زده است.

محمدی فارسانی همچنین به اجرای هزار طرح خودکفایی برای مددجویان اشاره و این طرح ها را شامل 80 طرح کشاورزی، 15 طرح طیور، 90 طرح صنایع دستی، 300 طرح خدماتی، 40 طرح حمل ونقل و 475 طرح دامپروری عنوان کرد، ضمن اینکه با اجرایی شدن این طرح ها، هزار و 500 شغل ایجاد می شود.

وی، اهدای چندین سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش، معرفی مددجویان بیمار به پزشکان خیر و ایثارگر، اهدای جوایز به دانش آموزان ممتاز،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از افتتاح 3 هزار واحدمسکونی تا اجرای هزار طرح خودکفایی برای مددجویان در دهه فجر

از افتتاح 3 هزار واحدمسکونی تا اجرای هزار طرح خودکفایی برای مددجویان در دهه فجر