مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 09:402021-01-23سياسي

طرح جامع شهر ارجمند نیاز به بازنگری و اصلاح دارد


سرپرست فرمانداری فیروزکوه با اشاره به اینکه نظارت بر عملکرد شهرداری ها باید راهبردی باشد گفت: طرح جامع شهر ارجمند نیاز به بازنگری و اصلاح دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگا ر مهر، ابوالقاسم مهری پیش از ظهر شنبه در نشست با اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار شهر ارجمند که با حضور معاون عمرانی فرمانداری و بخشدار ارجمند برگزار شد اظها: داشت: یکی از وظایف فرمانداری به عنوان دستگاه حاکمیتی در شهرستان نظارت بر عملکرد و رسیدگی به مشکلات شهرداری ها و شوراهای اسلامی است چرا که شهرداری ها عضوی از خانواده وزارت کشور هستند.

سرپرست فرمانداری شهرستان فیروزکوه با بیان اینکه بسیاری از مشکلات موجود در شهرداری ها به دلیل وجود نقص در نظارت است، افزود: به منظور کاهش حجم مشکلات در مدیریت شهری و به تبع آن جلوگیری از تنش های اجتماعی می بایست در بخش نظارت راهبردی با دقت بیشتری عمل کرد.

وی با بیان اینکه در نظام جمهوری اسلامی هدف از ایجاد شورا استفاده از ظرفیت مردمی در پیشبرد امور است، افزود: در همین راستا مشارکت شهروندان در سیستم مدیریت شهری لازمه تحقق بخشیدن به اصول برنامه ریزی شهری در حوزه های مختلف به شمار می رود و در توسعه و آبادانی شهرها جایگاه ویژه ای به خود اختصاص داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح جامع شهر ارجمند نیاز به بازنگری و اصلاح دارد

طرح جامع شهر ارجمند نیاز به بازنگری و اصلاح دارد