مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 10:002021-01-23اقتصادي

تهمت نزنید؛ مجلس نه قیمت ارز تعیین کرده، نه سقف برای فروش نفت


رییس مجلس شورای اسلامی با انتقاد از لایحه بودجه 1400، گفت: مجلس نرخ ارز و سقف فروش نفت را تعیین نمی کند بلکه می خواهد مانع از تصمیم گیری های تورم زای دولت شود.

- رییس مجلس شورای اسلامی با انتقاد از لایحه بودجه 1400، گفت: مجلس نرخ ارز و سقف فروش نفت را تعیین نمی کند بلکه می خواهد مانع از تصمیم گیری های تورم زای دولت شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدباقر قالیباف با حضور در مراسم تقدیر از پژوهشگران برتر مرکز پژوهش های مجلس ضمن تبریک ولادت باسعادت دخت نبی اکرم صدیقه کبری و آغاز دهه فجر و ولادت باسعادت حضرت امام خمینی (ره)، گفت: از اینکه امروز توفیق پیدا کرده ام تا در جمع شما باشم بسیار خوشحالم، چندماهی است که تلاش دارم چنین فرصتی ایجاد شود تا در خدمت شما باشم چرا که اعتقاد قلبی بنده این است که مرکز پژوهش ها اهمیت زیادی برای کشور و تحول در کشور دارد.

رییس مجلس شورای اسلامی نکاتی را در خصوص دفتر مرکز پژوهش ها در قم و مرکز تحقیقات مجلس در این استان بیان کرد و اظهار داشت: تصور نشود این دو مرکز قرار است کار موازی و تکراری انجام دهند، مرکز پژوهش های قم متمرکز بر موضوعات کاربردی است و مرکز تحقیقات قم برای تحقیقات بنیادی در نظر گرفته شده است تا آغاز و شروع هر قانون منطبق بر شرع مقدس و فقه اسلامی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهمت نزنید؛ مجلس نه قیمت ارز تعیین کرده، نه سقف برای فروش نفت

تهمت نزنید؛ مجلس نه قیمت ارز تعیین کرده، نه سقف برای فروش نفت