مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 12:202021-01-23سياسي

نیاز 1100 طرح هادی روستایی فارس به بازنگری و تامین اعتبار


مدیرکل بنیاد مسکن فارس اعلام کرد که بالغ بر 1100 طرح هادی روستایی مربوط به روستاهای بالای 20 خانوار این استان نیازمند بازنگری و تامین اعتبار است.

- ایسنا/فارس مدیرکل بنیاد مسکن فارس اعلام کرد که بالغ بر 1100 طرح هادی روستایی مربوط به روستاهای بالای 20 خانوار این استان نیازمند بازنگری و تامین اعتبار است.

عطاالله زمانی شنبه 4 بهمن در دیدار با نماینده مردم شهرستان های مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد در مجلس، با بیان اینکه 2400 روستای بالای 20 خانوار فارس دارای طرح هادی است، گفت: 1100 طرح هادی روستایی نیازمند تامین اعتبار و بازنگری است که تامین اعتبار این طرح ها با پیگیری و همراهی نمایندگان مجلس میسر می شود.

زمانی با بیان اینکه اگر این طرح ها بازنگری نشود، زمینه اسکان جدیدی در روستاها ایجاد نخواهد شد، افزود: در این صورت روستاییان به ناچار با تغییر کاربری و تخلف در ساخت و سازها زمینه سکونت در این مناطق را ایجاد می کنند در حالی که بازنگری در طرح های هادی زمینه سکونت قانونمند و افزایش جمعیت در روستاها و حتی مهاجرت معکوس را رقم می زند.

این مقام مسئول با بیان اینکه امسال کل اعتبار بنیاد مسکن فارس برای بازنگری در طرح های هادی 90 میلیارد تومان است، گفت: قطعا این اعتبارات جوابگوی بازنگری همه طرح های هادی نیست در حالی که هر سال هم 240 طرح به این مجمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز 1100 طرح هادی روستایی فارس به بازنگری و تامین اعتبار

نیاز 1100 طرح هادی روستایی فارس به بازنگری و تامین اعتبار