مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 12:502021-01-23اجتماعي

سامانه و پویش توکاد در فارس رونمایی شد


طی مراسمی با حضور مسئولان دستگاه های مختلف آموزشی، فرهنگی و اجتماعی استان فارس، سامانه و پویش توکا رونمایی شد.

- ایسنا/فارس طی مراسمی با حضور مسئولان دستگاه های مختلف آموزشی، فرهنگی و اجتماعی استان فارس، سامانه و پویش "توکا" رونمایی شد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس شنبه 4 بهمن در آیین رونمایی از سامانه و پویش توکا، گفت: طرح توکاد یک هدف اصلی دارد و آن ایجاد و ترویج فرهنگ همدلی و نوع دوستی در بین دانش آموزان است.

فرهاد اسماعیلی گفت: تبلت و گوشی به عنوان نیاز اصلی دانش آموزان در امر آموزش مطرح شده است حال آنکه در فارس تعدادی از دانش اموزان فاقد گوشی و تبلت یا ابزار کمک آموزشی بوده اند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: تا سی آذرماه امسال، بیش از 10 هزار و 500 گوشی و تبلت توسط کمیته امداد، خیرین آموزشی و ارگانها و معلمان دلسوز فارسی تهیه و بین دانش آموزان توزیع شده است.

اسماعیلی بیان کرد: یکی از گروه اصلی هدف ما در توزیع گوشی و تبلت، دانش آموزان مناطق عشایری بوده است و با هماهنگی اداره اموال تملیکی 300 گوشی و تبلت بین آنان توزیع شد.

او ادامه داد: خوشبختانه فرمانده سپاه فجر استان از همان ابتدا نقش این نهاد را در پیشبرد اهداف ادارات و دستگاه های اجرایی استان تسهیل گرانه دانسته و با در اختیار قرار دادن امکانات و سالن های ورزشی خود مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه و پویش توکاد در فارس رونمایی شد

سامانه و پویش توکاد در فارس رونمایی شد