مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 12:502021-01-23اقتصادي

176 شرکت بورسی مجوز افزایش سرمایه گرفتند


مدیر نظارت بر بازار اولیه سازمان بورس با اعلام توضیحی از معافیت مالیاتی افزایش سرمایه شرکت ها از سود انباشته از صدور مجوز 100 هزار میلیارد تومانی افزایش سرمایه 176 شرکت طی 9 ماه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبورس تابناک ، علی بیگ زاده درباره پیشنهاد سازمان به کمیسیون اقتصادی مجلس مبنی بر مشوق مالیاتی افزایش سرمایه شرکت های پذیرفته شده در بورس و فرابورس از سود انباشته گفت: این موضوع در سال 97 هم بر اساس جواز قانونی اجرا شده بود، اما مدت زمان آن محدود و مربوط به یک سال بود.

وی ادامه داد: طبق پیشنهاد جدید و در صورت تصویب مجلس، معافیت مالیاتی افزایش سرمایه از سود انباشته، تبدیل به قانون شده و در قانون بودجه لحاظ خواهد شد.

این موضوعات به نگه داشت سرمایه در شرکت ها و کمک به تامین سرمایه در گردش شرکت ها کمک شایانی خواهد کرد.

این مقام مسئول درباره آمار 9 ماهه افزایش سرمایه شرکت های بورسی و فرابورسی هم به بورس پرس توضیح داد: از ابتدای سال تا پایان آذر برای 176 شرکت مجوز افزایش بیش از 100 هزار میلیارد تومانی صادر شده که معادل کل سال گذشته بود و در مقایسه با مدت مشابه سال قبل نشان از رشد 325 درصدی دارد.

بیگ زاده افزود: این حجم از مجوز افزایش سرمایه ها در 9 ماه سال جاری از سه محل سود انباشته با 36 درصد، مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها با 35درصد و مطالبات حال شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

176 شرکت بورسی مجوز افزایش سرمایه گرفتند

176 شرکت بورسی مجوز افزایش سرمایه گرفتند