مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 16:102021-01-23ورزشي

وقت کشی در فلسفه تراکتور نیست/ گل گهر تیمی پر ستاره است


مربی تیم فوتبال تراکتور با اشاره به اینکه وقت کشی در فلسفه تراکتور نیست، گفت: برخوردهایی در زمین به وجود می آمد که منجر به ورود پزشک و یا کادر درمان به زمین می شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عباس چمنیان عصر شنبه بعد از برد 2 بر 1 تیمش برابر گل گهر سیرجان عنوان کرد: این پیروزی را به هوادران خوب تراکتور و کسانی که همواره کنار تیم بودند و قلبشان برای این تیم تپیده تقدیم می کنم.

چمنیان ادامه داد: همانگونه که پیش بینی کرده بودیم بازی امروز فوق العاده سخت بود، این فصل تیم گل گهر جزو تیم های مطرح، با کیفیت و تأثیر گذار در مسابقات لیگ برتر است، مهرهای خیلی خوبی دارد و طبیعتاً در فضای شهر سیرجان با توجه به ارتفاعش بازی کردن کار ساده ای نیست.

مربی تراکتور تبریز در مورد نکات فنی دو تیم گفت: امروز مجموعاً بچه ها خوب کار کردند، کنترل نقاط قوت تیم گل‎ گهر که تیم خطرناکی است و همواره با ارسال توپ های بلند در بخش حمله خطرناک ظاهر می شود، جز نقاط قوت ما بود و توانستیم این تیم را کنترل بکنیم و از فرصتهایی که به دست آمد استفاده کردیم.

دستیار شجاعی در مورد نیمه اول و دوم این بازی بیان داشت: بعد از گلی که نیمه اول به ثمر رساندیم، در شروع نیمه دوم شاهد فشار تیم گل گهر بودیم و حریف به دنبال جبران گل خورده و تغییر نتیجه بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقت کشی در فلسفه تراکتور نیست/ گل گهر تیمی پر ستاره است

وقت کشی در فلسفه تراکتور نیست/ گل گهر تیمی پر ستاره است