مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 05:402021-01-24اجتماعي

استمرار محدودیت های تردد از ساعت 21 تا 4 بامداد در قم


مدیرکل مدیریت بحران استانداری قم با بیان اینکه استان قم در شرایط آبی کرونایی قرار دارد، گفت: محدودیت های تردد درون شهری از ساعت 21 تا 4 بامداد همچنان ادامه دارد.

- محسن اروجی در گفتگو با تمام فعالیت ها و مشاغل در این شرایط به شرط رعایت کامل پروتکل های بهداشتی مثل ماسک زدن و فاصله گذاری اجتماعی و… مجاز به فعالیت هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قم با اشاره به اینکه ترددهای بین شهری در شهرهای آبی مجاز است، افزود: منع تردد شبانه از ساعت 21 تا 4 بامداد همچنان در استان قم ادامه دارد.

وی با تاکید بر اینکه حضور در مدارس، دانشگاه ها و حوزه های علمیه با رعایت پروتکل های بهداشتی امکان پذیر است، ادامه داد: کلاس های اول و دوم ابتدایی به صورت اختیاری و هر کلاس 10 نفر به علاوه کلاس های عملی در دروس فنی و حرفه ای با رعایت دستورالعمل های بهداشتی دارای مجوز فعالیت هستند.

اروجی در پایان با بیان اینکه از مردم خواهش می کنم با توجه به شرایط خوب کرونایی در استان و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی، پرهیز از تجمعات و رفت و آمدهای غیر ضروری در داخل شهر جهت کمک به بهتر شدن شرایط کمک کنند، گفت: چنانچه مردم دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نکنند، احتمال برگشت استان قم به شرایط زرد، نارنجی و قرمز وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استمرار محدودیت های تردد از ساعت 21 تا 4 بامداد در قم

استمرار محدودیت های تردد از ساعت 21 تا 4 بامداد در قم