مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 06:302021-01-24سياسي

استاندار همدان مستندات کمیسیون ماده 5 در مورد «اسکای مال» را منتشر کند


عضو شورای اسلامی شهر همدان با تأکید بر اینکه استاندار همدان مستندات کمیسیون ماده 5 در مورد اسکای مال را منتشر کند، گفت: در راستای شفاف سازی پروژه پیچ زندان(اسکای مال) از استاندار همدان می خواهیم مستندات و مباحث تخصصی کمیسیون ماده 5 را منتشر کند.

- استاندار همدان مستندات کمیسیون ماده 5 در مورد اسکای مال را منتشر کند ایسنا/همدان عضو شورای اسلامی شهر همدان با تأکید بر اینکه استاندار همدان مستندات کمیسیون ماده 5 در مورد اسکای مال را منتشر کند، گفت: در راستای شفاف سازی پروژه پیچ زندان(اسکای مال) از استاندار همدان می خواهیم مستندات و مباحث تخصصی کمیسیون ماده 5 را منتشر کند.

علی اکبر کاووسی امید در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه به عنوان نماینده مردم شهر همدان این تقاضا را از استاندار و سرمایه گذار این پروژه داریم، اظهارکرد: همچنین از سرمایه گذار این پروژه می خواهیم قراردادی که با شرکت مخابرات منعقد کرده است را منتشر کند.

وی با تأکید بر اینکه این پروژه 50 درصد تخفیف عوارض از شهرداری همدان گرفته است، تصریح کرد: باید مشخص شود چه میزان به شرکت مخابرات و چه میزان به سرمایه گذار می رسد؟ عضو شورای شهر همدان اعلام کرد: درباره مباحث مربوط به مصوبات کمیسیون ماده 5 و بحث تغییر کاربری و تراکم در سطح و ارتفاع پروژه اسکای مال باید کمیسیون ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار همدان مستندات کمیسیون ماده 5 در مورد «اسکای مال» را منتشر کند

استاندار همدان مستندات کمیسیون ماده 5 در مورد «اسکای مال» را منتشر کند