مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 06:452021-01-24اقتصادي

سهم 334 میلیارد تومانی فارس از تهاتر بدهی مالیاتی و بانکی


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس گفت:سهم فارس از تهاتر بدهی مالیاتی و بانکی پیمانکاران 334 میلیارد تومان است که هنوز اوراق خزانه برای 225 میلیارد تومان از این رقم صادر نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسن نوروزی با بیان اینکه سهم استان فارس از تهاتر بدهی مالیاتی و بانکی پیمانکاران 334 میلیارد تومان است اظهار داشت: هنوز اوراق خزانه برای 225 میلیارد تومان از این رقم صادر نشده است.

وی تصریح کرد: از اعتبار 334 میلیارد تومانی، 220 میلیارد تومان برای تهاتر بدهی مالیاتی و 114 میلیارد تومان برای تهاتر بدهی بانکی در نظر گرفته شده که تا کنون تنها برای 109 میلیارد تومان آن ورقه خزانه صادر شده و صدور این اوراق برای مابقی سهم فارس، نیازمند پیگیری دستگاه های اجرایی مرتبط است.

نورزوی با اشاره به توقف تصفیه بدهی شهرداری ها از طریق تهاتر گفت: به نظر می رسد دولت تمایلی به آنکه خودش را به خاطر شهرداری ها با بانک ها طرف کند ندارد، چون ممکن است همه بدهی های شهرداری ها به بانک برای پروژه های عمرانی نباشد.

وی با اشاره به نامه خزانه دار کل کشور به رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: بر اساس این نامه زمان جذب اعتبارات عمرانی تا یکم اسفند ماه و اعتبارات هزینه ای کشور تا بیستم اسفند تعیین شده وگرنه اعتبارات جذب نشده ظرف 10 روز بعد از موعد مقرر باید به خزانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم 334 میلیارد تومانی فارس از تهاتر بدهی مالیاتی و بانکی

سهم 334 میلیارد تومانی فارس از تهاتر بدهی مالیاتی و بانکی