مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 07:202021-01-24سياسي

3 مطالبه قضایی مردم گرمسار در سفر آیت الله رییسی منعکس شد


فرماندار گرمسار با اشاره به انعکاس سه مطالبه قضایی مردم این شهرستان در سفر آیت الله رییسی به استان سمنان گفت: ساختمان جدید زندان و رفع مشکلات پروژه آب رسانی از مهم ترین مطالبات بود.

- سعید متقی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به سفر رییس قوه قضاییه آیت الله سید ابراهیم رییسی به استان سمنان و مصوبات این سفر اظهار داشت: درخواست ها و مطالبات مردم گرمسار در قالب نامه ای مطرح شده است که پیگیری ساختمان جدید زندان گرمسار ازجمله این مطالبات بود.

وی افزود: این در حالی است که در دو شهرستان استان سمنان ساختمان جدید زندان احداث شده و جابه جایی صورت گرفته اما گرمسار با توجه به وضعیت موجود از این طرح بی بهره است.

فرماندار گرمسار با اشاره به اینکه مشکلات حقوقی و قضایی شش واحد صنعتی مشکل دار نیز در این نامه پیگیری شده است، افزود: پیگیری مشکلات حقوقی پروژه سد نمرود و آب رسانی BOT نیز در این نامه مطرح شده است.

متقی در ادامه با اشاره به اینکه در سفر وزیر راه و شهرسازی مشکل 76 واحدی ایوانکی در مراحل نهایی قرار دارد و به زودی تکمیل می شود، خاطرنشان کرد: مبحث گردشگری در روستای ایستگاه بنه کوه و سرمایه گذاری در حوزه گردشگری در منطقه ایستگاه بنه کوه در سفر کوتاه معاون وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی به این شهرستان پیگیری شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 مطالبه قضایی مردم گرمسار در سفر آیت الله رییسی منعکس شد

3 مطالبه قضایی مردم گرمسار در سفر آیت الله رییسی منعکس شد