مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 07:202021-01-24حوادث

آتش سوزی 4 خودرو در پارکینگ مجتمع مسکونی


رییس سازمان آتش نشانی شیراز از وقوع حریق در پارکینگ یک ساختمان مسکونی و نجات ساکنین در شهرک میانرود خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی شیراز، محمدهادی قانع  با اشاره به این حادثه بیان کرد: شامگاه گذشته، این حادثه به سامانه 125 آتش نشانی شیراز اعلام شد و بلافاصله سه ایستگاه 17،14 و 6 با تجهیزات تنفسی به محل حادثه در شهرک میانرود اعزام شدند.

وی افزود: با توجه به رخداد این حریق در قسمت پارکینگ ساختمان و وجود چندین خودرو در این طبقه، حریق از خودروی سمند واقع در پارکینگ مجتمع آغاز شده و به سرعت سه خودروی پژو 206، پراید و وراکروز را در بر گرفته بود که به دنبال آن دود غلیظی به بیرون متصاعد می شد به گونه ای که این دود از فاصله دور نیز قابل مشاهده بود.

رییس سازمان آتش نشانی شیراز با اشاره به سرایت دود به طبقات بالایی ساختمان، بیان کرد: با توجه به اینکه احتمال می رفت در این وضعیت افرادی محبوس شده باشند، گروهی ماموریت خارج کردن این افراد را به عهده گرفتند و به سرعت ساکنین به سلامت از میان دود غلیظ خارج شده و  به فضای باز انتقال یافتند.

وی ادامه داد: گروه دیگر به طبقه منهای یک رفتند و علی رغم اینکه دود و حرارت شدیدی وجود داشت و ورود را با مشکلاتی مواجه می کرد، موفق شدند به کانون آتش سوزی رسیده و ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش سوزی 4 خودرو در پارکینگ مجتمع مسکونی

آتش سوزی 4 خودرو در پارکینگ مجتمع مسکونی