مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 07:452021-01-24سياسي

حقوق شهروندان اصفهان در اجرای پروژه های عمرانی مورد غفلت نباشد


پروژه های عمرانی در شهر برای مردم انجام می شود و نباید در اجرای این پروژه ها حقوق شهروندان مورد غفلت قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا نصراصفهانی صبح یکشنبه در یکصد و پنجاه و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان تکریم و حفظ شأن مردم را دغدغه اصلی شورای شهر اعلام کرد و اظهار داشت: مسئولان تولیت خدمت به مردم را بر عهده دارند و باید در برخورد و مواجهه با مردم به بهترین شکل ممکن رفتار کنند.

وی با بیان اینکه شهرداری اصفهان در ارزیابی های صورت گرفته در برنامه های تعالی سازمانی پیشتاز است، افزود: باید بحث تکریم ارباب رجوع و توجه به مردم در تعالی سازمانی اصل بوده، در ارزیابی مناطق و مدیران یکی از ارزیابی های مهم باشد و ارتباط مدیر و زیرمجموعه او در تکریم و ارتباط نیکو با مردم در عملکردها بیشتر نمود داشته باشد.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه اگر پروژه های عمرانی در شهر انجام می شود، برای این مردم است، ادامه داد: اگر در اجرای این پروژه ها مردم مورد غفلت قرار بگیرند مشکلاتی ایجاد می شود که به هیچ عنوان با اعتقاد ما سازگار نیست.

ایجاد 777 کیلومتر مسیر دوچرخه در اصفهان وی با بیان اینکه در روزهای اخیر آلودگی هوا شرایط سختی را برای شهروندان ایجاد کرده که یکی از راه های مقابله با آن گسترش حمل ونقل پاک است، افزود: یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حقوق شهروندان اصفهان در اجرای پروژه های عمرانی مورد غفلت نباشد

حقوق شهروندان اصفهان در اجرای پروژه های عمرانی مورد غفلت نباشد