مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 08:052021-01-24اقتصادي

بیکاری 540 کارگر «روغن نباتی جهان» در 8 سال


دبیر خانه کارگر زنجان از تعدیل تدریجی کارگران کارخانه «روغن نباتی جهان» طی هشت سال گذشته به دلیل کاهش میزان تولید خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، اصغر نجاری به ایلنا گفت: در کارخانه روغن نباتی جهان زمانی حدود 600 نیروی کارگری دائم و قرارداد موقت کار می کردند اما بعد از تغییر مدیریت که در اواخر دولت دهم و اوایل دولت یازدهم اتفاق افتاد، مشکلات کارخانه با کاهش امنیت شغلی کارگران آغاز و به تدریج از تعداد کارگران کاسته و به حداقل 60 نفر رسید.

او با بیان اینکه تولید در کارخانه روغن نباتی جهان به حداقل رسیده است، افزود: از قرار معلوم کارفرمای این کارخانه انگیزه ای برای تولید ندارد به همین دلیل کارگران و کارخانه را به حال خود رها کرده است.

نجاری افزود: از زمان واگذاری فعالیت روغن جهان دیگر رونق سابق را ندارد و در نتیجه کارفرما از مدت ها قبل به بهانه های مختلف با کاهش نیروی کار، بخش زیادی از فعالیت کارخانه را متوقف کرده است.

این فعال کارگری همچنین درباره کاهش نیروی کار کارخانه روغن نباتی جهان اظهار داشت: به طور معمول هر چند ماه یکبار کارفرما با تعدادی از کارگران تسویه حساب می کند.

اخیرا نیز طبق گزارش کارگران، تعدادی از همکاران باسابقه که برای دریافت مطالبات قدیمی خود سال ها پیش علیه کارفرما در مراجع قضایی شکایت کرده اند، بعد از گرفتن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیکاری 540 کارگر «روغن نباتی جهان» در 8 سال

بیکاری 540 کارگر «روغن نباتی جهان» در 8 سال