مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 08:552021-01-24سياسي

رسانه ها باید علیه دشمن آفندی عمل کنند/ نقش رسانه در جریان سازی انقلاب اثرگذار است


فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: رسانه ها با هدایت جریان های مختلف می توانند در تنویر افکار عمومی و جریان سازی انقلاب نقش اثرگذاری داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سردار سیدصادق حسینی در دیدار با رییس سازمان بسیج رسانه کشور اظهار کرد: رسانه ها در تنویر افکار عمومی، تعمیق دستاوردهای انقلاب اسلامی، مقابله با جنگ نرم، جریان سازی های انقلاب در موضوعات مختلف نقش اثرگذاری دارند و در این بین نباید نقش خبرگزاری فارس را نادیده گرفت چرا که یکی از اثرگذارترین رسانه های کشور است.

وی افزود: شاهد هستیم اکثر رسانه های کشور در راستای گسترش اهداف انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فعالیت می کنند و علیرغم اینکه کار در این حوزه بسیار وسیع است و حد و مرزی ندارد، خوشبختانه در کشور ما همه در یک سو فعالیت دارند و آن هم اعتلای نظام و انقلاب است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان ادامه داد: فعالیت رسانه ها را می توان به یک آفند تشبیه کرد که قبل از یک حادثه از وقوع آن جلوگیری می کنند چرا که در بسیاری موارد عملیات های پدافندی جوابگو نیستند.

سردار حسینی یادآور شد: با توجه به اینکه رسانه ها در تنویر افکار عمومی نقش بسیار مهمی دارند حمایت از آنها در راستای مقابله با جنگ نرم، رسانه های معاند و عملیات های دیگر دشمنان باید در دستو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها باید علیه دشمن آفندی عمل کنند/ نقش رسانه در جریان سازی انقلاب اثرگذار است

رسانه ها باید علیه دشمن آفندی عمل کنند/ نقش رسانه در جریان سازی انقلاب اثرگذار است