مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 09:302021-01-24سياسي

اصولگرایان به خاطر انتخابات 1400 به تلگرام برمی گردند!


با نزدیکی به انتخابات ریاست جمهوری، برخی از اصولگرایان احتمالا به تلگرام بازگشته یا در حال سرمایه گذاری بیشتر روی تلگرام هستند تا در آستانه انتخابات ریاست جمهوری در سال 1400، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ روزنامه اعتماد نوشت: فیلترینگ شبکه های اجتماعی مجازی همواره یکی از خواسته های برخی گروه ها و جریان های سیاسی بوده است؛ گروه ها و جریان هایی که با گردش آزاد اطلاعات مشکل دارند و انتشار خبر اعلام جرم علیه وزیر ارتباطات به دلیل عدم اجرای دستور قضایی فیلتر اینستاگرام در روزهای اخیر نیز گواهی بر همین موضوع است که اهمیت فیلترینگ برای این گروه ها تا آنجا است که حتی علیه وزیر ارتباطات نیز اعلام جرم می کنند.

فشار همین گروه ها نیز سرانجام باعث فیلتر شدن تلگرام شد که حالا زمان زیادی تا سومین سالگرد آغاز مسدودسازی این پیام رسان محبوب باقی نمانده است.

استفاده از تلگرام در تمام دوران فیلترینگ تلگرام، نشانه آن است که فیلترینگ تلگرام سیاستی شکست خورده بوده و در مدت 2 سال و 9 ماه گذشته استفاده از تلگرام در میان اقشار مختلف مردم تداوم داشته است.

با این حال داده ها نشان می دهد که استفاده از تلگرام در سال جاری به کمترین میزان خود رسیده و کمی از رمق تلگرام کاسته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصولگرایان به خاطر انتخابات 1400 به تلگرام برمی گردند!

اصولگرایان به خاطر انتخابات 1400 به تلگرام برمی گردند!