مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 10:252021-01-24اقتصادي

تاکنون 50 درصد از سهامداران روش غیرمستقیم کرمانشاه احراز هویت شده اند


مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه گفت: 47 درصد، نزدیک به 700 هزار نفر از سهامداران عدالت استان روش غیرمستقیم را انتخاب کرده اند که بیش از 50 درصد از این تعداد تاکنون فرایند سجامی و احراز هویت خود را انجام داده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، امیرحمزه حیدریان امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص سهام عدالت، اظهار داشت: : طرح واگذاری سهام عدالت به مردم، در راستای اجرای سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی و با هدف کمک به اقشار آسیب پذیر جامعه و بهبود توزیع درآمدها، از سال 85 بطور همزمان در کل کشور آغاز و براساس قانون و دستورالعمل اجرای آن، باید سهام شرکت های دولتی به 6 دهک پایین درآمدی جامعه واگذار شود.

وی ادامه داد: در نهایت با اجرای این طرح، سهام 36 شرکت بورسی و 13 شرکت غیربورسی به تعداد 49 میلیون نفر از جمعیت کشور واگذار شد که سهم استان کرمانشاه یک میلیون و 441 هزار نفر معادل 75 درصد جمعیت استان بود.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه ادامه داد: پس از دستور مقام معظم رهبری مبنی بر آزادسازی سهام عدالت و همچنین باتوجه به رویکرد دولت در خصوص تکمیل و نهایی سازی فرآیند طرح توزیع سهام عدالت، دو روش برای مدیریت سهام در نظر گرفته شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکنون 50 درصد از سهامداران روش غیرمستقیم کرمانشاه احراز هویت شده اند

تاکنون 50 درصد از سهامداران روش غیرمستقیم کرمانشاه احراز هویت شده اند