مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 11:052021-01-24سياسي

لزوم توجه به توسعه بسترهای مجازی کتابخوانی


فرماندار شهرستان شیراز، راه اندازی کتابخانه تخصصی توسط شورای شهر را زمینه ساز حرکت پژوهشی در مسیر توسعه پایدار شهری دانست و بر لزوم توجه به ایجاد بستر کتابخانه ای و کتابخوانی مجازی خصوصا در شرایط شیوع کرونا، - ایسنا/فارس فرماندار شهرستان شیراز، راه اندازی کتابخانه تخصصی توسط شورای شهر را زمینه ساز حرکت پژوهشی در مسیر توسعه پایدار شهری دانست و بر لزوم توجه به ایجاد بستر کتابخانه ای و کتابخوانی مجازی خصوصا در شرایط شیوع کرونا، نیز تاکید کرد.

محمدرضا امیری یکشنبه 5 بهمن در آیین افتتاح کتابخانه تخصصی مدیریت شهری مرکز پژوهش های اسلامی شورای شهر شیراز بیان کرد: امروزه انسان ها در یک فضای مملو از اطلاعات ناشی از رسانه ها قرار گرفته اند و اساسا در فضایی متولد می شوند که تحت تاثیر شدید رسانه ها هستند.

او افزود: کتاب، ماهواره، اینترنت، تلویزیون و فضای مجازی به نوعی بر زندگی انسان ها تاثیر می گذارند و بعضا رفتار آنها را شکل می دهند.

فرماندار شیراز ادامه داد: طبیعتا امکان کنترل این فضا متناسب با اهداف جامعه آرمانی شاید خیلی مقدور نباشد بنابراین وظیفه متولیان فرهنگ است که ترویج کنند کتابخوانی را در راستای جهت دهی به افکار عمومی مبنی بر اینکه چه بخوانیم؟ امیری تاکید کرد: باید به افراد کمک شود که چه کتابی را و با چه سبکی دریافت ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توجه به توسعه بسترهای مجازی کتابخوانی

لزوم توجه به توسعه بسترهای مجازی کتابخوانی