مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 11:102021-01-24سياسي

واکنش آیت الله مقتدایی به حملات اخیر به رییس جمهور و دولت


حوزه علمیه هر کجا احساس کند مشکلی وجود دارد، آنچه از دستش برآید را برای کمک به نظام و مسوولان انجام خواهد داد و در این زمینه کوتاهی نمی کند و برخی موضع گیری ها و صحبت ها از طرف برخی افراد و گروه هایی که ممکن است حوزوی هم باشند، - اینها مربوط به حوزه نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایرنا، عضو ارشد جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تاکید کرد که برخی حرکات و اظهارنظرهای اختلاف برانگیز علیه مسوولان کشور، ارتباطی با حوزه علمیه ندارد و حوزه حامی مسوولان است.

آیت الله مرتضی مقتدایی روز یکشنبه خاطرنشان کرد: در گوشه و کنار حوزه، افرادی هستند که تفکرات خاص خود را دارند و این تفکرات را گاهی بروز می دهند و صحبت هایی در بین خود دارند، این مربوط به حوزه نیست.

وی با اشاره به برخی اظهارنظرها از طرف برخی افراد ملبس به لباس روحانیت ادامه داد: حوزه علمیه هر کجا احساس کند مشکلی وجود دارد، آنچه از دستش برآید را برای کمک به نظام و مسوولان انجام خواهد داد و در این زمینه کوتاهی نمی کند و برخی موضع گیری ها و صحبت ها از طرف برخی افراد و گروه هایی که ممکن است حوزوی هم باشند، اینها مربوط به حوزه نیست.

وی تاکید کرد: حوزه علمیه قم یکپارچه و طرفدار و حامی نظام است و حمایت از نظام اسلامی و مسوولان برای رفع مشکلات مردم را وظیفه خود می داند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش آیت الله مقتدایی به حملات اخیر به رییس جمهور و دولت

واکنش آیت الله مقتدایی به حملات اخیر به رییس جمهور و دولت