مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 11:302021-01-24سياسي

بادامچیان: زنگ فروپاشی در اردوگاه لیبرال کاپیتالیستی به صدا درآمده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی، دکتر اسدالله بادامچیان در مواضع هفتگی خود با اشاره به برگزاری مراسم تحلیف ریاست جمهوری بایدن زیر نظر 25 هزار نیروی پلیس، - دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: چگونگی برگزاری تحلیف رییس جمهور جدید آمریکا نشان می دهد، زنگ فروپاشی در اردوگاه لیبرال کاپیتالیستی به صدا درآمده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی، دکتر اسدالله بادامچیان در مواضع هفتگی خود با اشاره به برگزاری مراسم تحلیف ریاست جمهوری بایدن زیر نظر 25 هزار نیروی پلیس، گارد ملی و ارتش آمریکا، اظهار داشت: این صدای فروریزی بنای لیبرال کاپیتالیسم است.

وی افزود: زنگ افول نظام سرمایه داری را مدت ها بود نخبگان آمریکا و فیلسوفان سیاسی به صدا درآورده بودند، اما انتخابات اخیر آمریکا نشان داد این زنگ صدای فروپاشی می دهد و اکنون دنیا در آمریکا شاهد دو جمهور و یک رییس جمهور است.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: بیش از 70 میلیون آمریکایی به ترامپ رای دادند؛ ترامپ اکنون با چهره یک ناسیونالیست افراطی قرار است به قول خود با تشکیل حزب میهن پرستان، رهبری این 70 میلیون نفر را به عهده داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بادامچیان: زنگ فروپاشی در اردوگاه لیبرال کاپیتالیستی به صدا درآمده است

بادامچیان: زنگ فروپاشی در اردوگاه لیبرال کاپیتالیستی به صدا درآمده است