مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 11:452021-01-24اجتماعي

73 درصدی کلاس اول و دومی ها در مدارس خراسان جنوبی حاضر شدند


مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: 73 درصد دانش آموزان پایه های اول و دومی استان در کلاس های درس مدارس با رعایت تمامی دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری های اجتماعی به صورت کاملا اختیاری حضور پیدا کردند.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: 73 درصد دانش آموزان پایه های اول و دومی استان در کلاس های درس مدارس با رعایت تمامی دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری های اجتماعی به صورت کاملا اختیاری حضور پیدا کردند.

محمد علی واقعی، امروز یکشنبه 5 بهمن در حاشیه نشست با وزیر آموزش و پرورش که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: علاوه بر این بیش از 47 درصد هنرجویان هنرستان های کاردانش و فنی و حرفه ای که کار عملی دارند در هنرستان های استان حضور پیدا کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی، سلامت دانش آموزان و فرهنگیان را خط قرمز آموزش و پرورش در خراسان جنوبی دانست و ادامه داد: تمامی نکات ایمنی و بهداشتی با وسواس خاصی توسط مدیران مدارس استان مد نظر قرار گرفته و کلاس ها با حداکثر 10 دانش آموز در هر روز و با رعیت کامل فاصل گذاری های اجتماعی تشکیل می شوند.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان اینکه فضای آموزشی و اداری مدارس قبل، حین و پس از حضور دانش آموزان و مدارس در محیط مدرسه کاملا ضد عفونی می شوند، خاطرنشان کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

73 درصدی کلاس اول و دومی ها در مدارس خراسان جنوبی حاضر شدند

73 درصدی کلاس اول و دومی ها در مدارس خراسان جنوبی حاضر شدند