مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 11:552021-01-24سياسي

باید مردم را نه با شعار که در عمل به آینده انقلاب امیدوار کرد


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان با اشاره به خدمات انقلاب اسلامی در بیش از 40 سال گذشته گفت: باید مردم را به آینده انقلاب اسلامی امیدوار کرد.

- ایسنا/سمنان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان با اشاره به خدمات انقلاب اسلامی در بیش از 40 سال گذشته گفت: باید مردم را به آینده انقلاب اسلامی امیدوار کرد.

آیت الله سیدمحمد شاهچراغی در ستاد دهه فجر این استان اظهار کرد: امیدوار کردن مردم نیز نه با شعر و حرف که باید در مقام عمل محقق شود.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی نتیجه خون شهدای زیادی است افزود: همه مسوولان چه در قوه مقننه و قضایی و چه در دولت و قوه مجریه وظیفه دارند که با تلاش عملی خود آحاد مردم را به آینده انقلاب امیدوارتر کنند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به برنامه های امسال ستاد دهه فجر افزود: در این برنامه ها باید بیش از همه به فجرآفرینان و شهدا و خصوصا شهدای دوران انقلاب پرداخته شود.

وی حفظ انقلاب را از اوجب واجبات دانست و گفت: اینک که 42 سال از انقلاب می گذرد حفظ نظام از هر چیز دیگری واجب تر است همه باید به این بیاندیشیم که می توانیم چه گامی را برداریم که به حفظ و قوام انقلاب کمک کند.

امام جمعه سمنان بر لزوم معرفی دستاوردهای انقلاب تاکید و تصریح کرد: باید به مردم و بویژه جوانان گفته شود که ما در دور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید مردم را نه با شعار که در عمل به آینده انقلاب امیدوار کرد

باید مردم را نه با شعار که در عمل به آینده انقلاب امیدوار کرد