مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 13:052021-01-24حوادث

لرستان در زمینه کشف قاچاق در کشور بهترین وضعیت را دارد


استان لرستان در زمینه کشف قاچاق در کشور بهترین وضعیت را دارد و در اجرای طرح های عملیاتی و پیش گیرانه جزو استان های پیشرو است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پلدختر، سردار حاجی محمد مهدیان نسب روز یکشنبه در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی پلدختر اظهار داشت: شهرستان پلدختر گر چه از نظر جمعیتی کوچک اما به لحاظ امنیت جغرافیایی وکریدور جاده ای شریان حیاتی محسوب می شود که در گزارش های نیروی انتظامی آمده، باید به عنوان شهرستان متوسط به بالا در موضوعات پلیسی دیده شود.

وی به کلانتری 11 شهر پلدختر که در جریان سیل فروردین ماه سال 1398 تخریب شده اشاره کرد و افزود: این کلانتری قبل از سیل معارضی نداشت اما اکنون که بحث خیابان ساحلی و انسداد کوچه پیش آمده باید سازمان متولی آن را قیمت گذاری کند.

فرمانده انتظامی لرستان گفت: در این رابطه کارشناس دادگستری، نیروی انتظامی آن را تایید و سازمان به اندازه این ملک، مکانی را به جای آن مشخص کند ، پس از آن گزارش های لازم به مهندسی ستاد کل ناجا ابلاغ و با گرفتن دستور تهاتر می شود که پیگیری های لازم در این صورت گرفته است.

وی افزود: فرماندهان نیروهای مسلح در تابعیت ستاد کل و فرمانده معظم کل قوا قرار دارند و برعکس همه سازمان های اجرایی و غیره در رابطه با تهاتر و فروش ملک اختیاری ندارند اما براساس تشریفات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لرستان در زمینه کشف قاچاق در کشور بهترین وضعیت را دارد

لرستان در زمینه کشف قاچاق در کشور بهترین وضعیت را دارد