مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 17:202021-01-24سياسي

زمینه ها و ظرفیت های مشاغل خانگی در خوزستان


معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان زمینه ها و ظرفیت های مشاغل خانگی در مناطق مختلف استان را تشریح کرد.

- معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان تشریح کرد زمینه ها و ظرفیت های مشاغل خانگی در خوزستان ایسنا/خوزستان معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان زمینه ها و ظرفیت های مشاغل خانگی در مناطق مختلف استان را تشریح کرد.

حسین وطن پرست در گفت وگو با ایسنا، در زمینه ظرفیت ها و زمینه های شغلی خانگی استان خوزستان که قابلیت توسعه بازار در سطح منطقه و در سطح ملی را دارند، اظهار کرد: در مناطق شمال و شمال شرق استان می توان به ظرفیت هایی همچون قالی بافی، سجاده بافی، کپوبافی، چوقابافی، نخ ریسی و تولیدات دامی اشاره کرد.

وی افزود: مناطق جنوبی استان در زمینه فعالیت های شیلاتی، تولیدات دامی، حصیر بافی، عبابافی، توربافی، گرگور بافی و مناطق مرکزی استان نیز در زمینه فعالیت های فرهنگی و هنری و تولیدی (صنعت و خدمات) دارای ظرفیت های مناسب و خوبی در سطح ملی و منطقه ای هستند.

وطن پرست به عوامل موثر در توسعه مشاغل خانگی استان خوزستان اشاره و خاطرنشان کرد: بسترسازی لازم جهت دسترسی سریع و آسان به آموزش های فنی و حرفه ای با تاکید بر آموزش های بازار محور (توسعه آموزش های مجازی و غیر حضوری ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمینه ها و ظرفیت های مشاغل خانگی در خوزستان

زمینه ها و ظرفیت های مشاغل خانگی در خوزستان