مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 19:002021-01-24سياسي

احیا دیوار تاریخی گرگان مورد غفلت مسئولان واقع شده است


نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان گفت: همه ما مسئولان نسبت به احیای دیوار دفاعی گرگان غفلت کردیم و وظیفه داریم نسبت به آن توجه ویژه داشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله سید کاظم نورمفیدی در دیدار با مدیرکل میراث فرهنگی استان اظهارکرد: جشنواره فرهنگ اقوام ایران زمین یک جاذبه گردشگری و فرهنگی بسیار مهم برای استان است که باید از آن به نحو احسن در راستای گلستان شناسی بهره برد.

وی گفت: جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام ایران موضوع بسیار مهمی است و در واقع این جشنواره آشنایی ملی اقوام نسبت به یکدیگر است.

نورمفیدی تاکید کرد: دیوار دفاعی گرگان یکی از موضوعات بسیار مهم و قابل توجه و تامل است که احیای آن توسعه استان در همه ابعاد را به همراه خواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان تصریح کرد: همه ما مسئولان نسبت به احیای دیوار دفاعی گرگان غفلت کردیم و وظیفه داریم نسبت به آن توجه ویژه داشته باشیم.

امام جمعه شهر گرگان بیان کرد: شهر تاریخی جرجان یکی دیگر از ظرفیت های مغفول مانده است باید احیای آن با نگاه کاربردی و توسعه گردشگری استان صورت پذیرد.

نورمفیدی با تاکید بر این که میراث جهانی قابوس یک بنای شاخص و منحصر به فرد برای استان و کشور است، گفت: باید به موضوعات مرمت و حفاظت این اثر منحصربه فرد جهانی توجه ویژه داش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیا دیوار تاریخی گرگان مورد غفلت مسئولان واقع شده است

احیا دیوار تاریخی گرگان مورد غفلت مسئولان واقع شده است