مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 19:252021-01-24سياسي

خیز کرونا در شهرستان بناب/ انتقاد از وضعیت گلشن شهدای بناب


رییس ستاد شهرستانی مقابله با ویروس کرونای شهرستان بناب گفت: تعداد بستری های بیماری کرونا در شهرستان بناب بصورت نامحسوسی خیز برداشته است! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بناب، شهریار فتحی امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی بناب، با بیان اینکه آمار بستری های بیماری کرونا در بناب ظرف یک هفته گذشته از 14 نفر به 31 نفر افزایش یافته است، از خیز نامحسوس ویروس کرونا در شهرستان بناب خبرداد و اظهار داشت: با ادامه این روند آینده شهرستان بناب خوب پیش بینی نمی شود و جا دارد مردم همچنان شیوع ویروس کرونا در شهرستان را جدی تلقی کنند.

وی سپس با گرامیداشت فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر، با بیان اینکه آرامش و اقتدار کشور به برکت انقلاب اسلامی و خون پاک شهداست؛ اظهار کرد: رؤسای ادارات عملکرد و اقدامات مؤثر دولت برای کشور را در دهه فجر برای مردم بیان کنند.

فرماندار شهرستان بناب تصریح کرد: تمام ما به نظام، انقلاب و خون شهدا مدیون هستیم و باید در جهت خدمت، رشد و تعالی این انقلاب و نظام و کشور تلاش کنیم.

فتحی با تأکید بر اینکه برنامه های دهه مبارک فجر امسال باید با رعایت تمام مسائل و پروتکل های بهداشتی به طرز باشکوهی برگزار شود؛ اذعان کرد: بر اساس بازدید میدانی که از گلشن امام حسن(ع) و گلشن شهدای شهرستان داشتیم، وضعیت مناسبی را در این مکان معنوی مشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیز کرونا در شهرستان بناب/ انتقاد از وضعیت گلشن شهدای بناب

خیز کرونا در شهرستان بناب/ انتقاد از وضعیت گلشن شهدای بناب