مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 04:402021-01-25سياسي

امسال جشن بیاد ماندنی 42 سالگی انقلاب در سراسر کشور برگزار می شود


عضو شورای معاونین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور عصر یکشنبه 5 بهمن ماه با حضور در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی با ریاست این نهاد انقلابی دیدار و گفتگو کرد.

- ایسنا/تهران عضو شورای معاونین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور عصر یکشنبه 5 بهمن ماه با حضور در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی با ریاست این نهاد انقلابی دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام سیدمحسن محمودی در این دیدار بیان کرد: امسال چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را در حالی جشن می گیریم که ضمن تاکید بر برگزاری تمام برنامه ها با رعایت دستورالعمل های بهداشتی، نیازمند تلاش جدی تر جهت بزرگداشت ایام الله هستیم.

عضو شورای معاونین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور افزود: هر چند که محدودیت های کرونایی، امکان حضور مردم در مراسم جشن پیروزی انقلاب را سلب کرده ولی قطعا با برنامه ریزی صورت گرفته، امسال مراسمی به یادماندنی به مناسبت 42 سالگی انقلاب در سراسر کشور برگزار می شود.

این مقام مسئول یادآور شد: نقش احزاب، تشکل های مردمی، مساجد و هیئات مذهبی در این شرایط حساس تر است که با فضاسازی میدانی، فعالیت در فضای مجازی، اجرای گروه های سرود، راه اندازی کاروان های شاد انقلابی و امثال این امور می تواند برخی خلاءها را جبران سازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال جشن بیاد ماندنی 42 سالگی انقلاب در سراسر کشور برگزار می شود

امسال جشن بیاد ماندنی 42 سالگی انقلاب در سراسر کشور برگزار می شود