مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 05:502021-01-25اقتصادي

3.8 میلیارد تومان صدقه توسط مردم استان سمنان پرداخت شد


مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: در سه ماهه نخست سال جاری سه میلیارد و 800 میلیون تومان صدقه توسط مردم استان پرداخت شده که صرف محرومان می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن مسعودیان راد صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی کمیته امداد استان سمنان، ضمن بیان اینکه در 9 ماهه نخست سال جاری مردم این استان سه میلیارد و 808 میلیون تومان صدقه داده اند، بیان کرد: صدقات جمع آوری شده صرف امور محرومان جامعه می شود.

وی با بیان اینکه صدقات پرداختی طی ماهه های اخیر توسط مردم استان سمنان در سرفصل های مختلف حمایتی مددجویان و نیازمندان هزینه شده است، ابراز کرد: 66 درصد از مجموع مشارکت های مردمی در حوزه حمایت هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه 15 درصد کمک به پرداخت فرانشیز و خدمات ویژه درمان مددجویان استان شده است، گفت: سه درصد از این بخش در ارائه خدمات ویژه به سالمندان، 20 درصد کمک به امر ازدواج و 20 درصد پرداخت کمک های ضروری صرف و هزینه شده است.

مسعودیان راد با بیان اینکه هشت درصد از صدقات پرداختی 9 ماهه نخست سال صرف تأمین لوازم زندگی مددجویان و همچنین کمک هزینه تحصیلی دانش آموزان و کمک هزینه تحصیلی دانشجویان و طلاب علوم دینی شده است، تاکید کرد: 14 درصد از مجموع مشارکت های مردمی در بخش صدقات به حوزه فرهنگی اختصاص خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3.8 میلیارد تومان صدقه توسط مردم استان سمنان پرداخت شد

3.8 میلیارد تومان صدقه توسط مردم استان سمنان پرداخت شد