مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 06:152021-01-25اقتصادي

همه روستاهای اسدآباد برق دارند


معاون شرکت توزیع برق شهرستان اسدآباد گفت: تمام روستاهای دارای سکنه اسدآباد از نعمت برق برخوردار هستند و این شهرستان هیچ روستای بدون برق ندارد.

- ایسنا/همدان معاون شرکت توزیع برق شهرستان اسدآباد گفت: تمام روستاهای دارای سکنه اسدآباد از نعمت برق برخوردار هستند و این شهرستان هیچ روستای بدون برق ندارد.

سعید کریمی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: مصرف برق شهرستان اسدآباد از ابتدای سال تاکنون 287 میلیون کیلووات ساعت بوده که به نسبت مشابه سال گذشته تغییر خاصی نداشته است.

وی با اشاره به مدیریت روشنایی معابر افزود: از ابتدای فصل زمستان 66 مگاوات ساعت کاهش مصرف داشته ایم که تعویض 50 درصدی روشنایی معابر بلوارها، تعویض روشنایی بین شهری، تعویض روشنایی معابر پارک ها و فضای سبز در این زمینه نقش مؤثری داشته است.

کریمی با اشاره به مشترکین تجاری هم خاطرنشان کرد: طی بازدیدها و بررسی های انجام شده تعداد 200 مشترک تجاری با مصرف بالا داشتیم که تابلوهای تبلیغاتی و استفاده از لامپ های رشته ای و مداری از جمله دلایل بالا بودن مصرف انرژی آنها بود و با اخطار لازم این امر مرتفع و 400 کیلووات ساعت انرژی صرفه جویی شد.

وی در رابطه با حوزه برق صنایع شهرستان نیز یادآور شد: با صنایع شهرستان مکاتبه شده که 10 درصد نسبت به مشابه سال گذشته در دی ماه و بهمن ماه کاهش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه روستاهای اسدآباد برق دارند

همه روستاهای اسدآباد برق دارند