مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 07:252021-01-25فرهنگي

استقبال از بهار با نقاشی


رییس هیأت مدیره انجمن هنرمندان نقاش اصفهان از انتشار فراخوان رویداد «نقاشی کوچک_کارت پستال» با موضوع «در آستانه بهار» خبر داد.

- ایسنا/اصفهان رییس هیأت مدیره انجمن هنرمندان نقاش اصفهان از انتشار فراخوان رویداد نقاشی کوچک_کارت پستال با موضوع در آستانه بهار خبر داد.

جواد طاهری به ایسنا گفت: رویداد نقاشی کوچک - کارت پستال ، توسط انجمن هنرمندان نقاش اصفهان برنامه ریزی و فراخوان آن، خطاب به عموم دانش آموختگان نقاشی، اعضای انجمن هنرمندان نقاش و دیگر علاقه مندان حرفه ای هنرهای تجسمی آزاد منتشر شده است.

وی، هدف از برگزاری این رویداد را چنین برشمرد: ایجاد انگیزه و ترغیب هنرمندان برای اجرای آثار هنری تحت عنوان مشخص در آستانه بهار ، عرضه آثار تجسمی باکیفیت به عموم مردم در جهت توسعه فرهنگ خرید آثار هنری و غنا بخشی به فضای زندگی و همچنین، برای هدیه دادن به دیگران و در نهایت، عرضه آثار در محل گالری انجمن واقع در گذر تاریخی چهارباغ که ضمن استفاده از ظرفیت ویژه این محل، به فعال سازی و ارزش نهادن به حضور مؤثر و مفید شهروندان در این گذر فرهنگی کمک خواهد کرد.

رییس هیأت مدیره انجمن هنرمندان نقاش اصفهان تصریح کرد: هنرمندان در انتخاب تکنیک آثار ارسالی به این رویداد آزاد هستند، اما بزرگ ترین ضلع آثارشان نباید بیشتر از 30 سانتیمتر باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال از بهار با نقاشی

استقبال از بهار با نقاشی