مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 08:052021-01-25حوادث

رایزنی های دیپلماتیک برای جستجوی اتباع ایرانی در ترکیه


جستجوها برای یافتن مفقودین حادثه سقوط بهمن در مرز ایران و ترکیه ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از فرمانداری ارومیه، رسول مقابلی در خصوص آخرین اقدامات برای حادثه دیدگان ریزش بهمن اهالی روستای کوران ارومیه در ترکیه افزود: بامداد دوشنبه هفته گذشته 5 تبعه ایرانی اهل روستای کوران از توابع منطقه صومای برادوست ارومیه به نام های متین اصلانی فرزند عثمان، یاور اصلانی فرزند لقمان، بیلن احمدی فرزند صادق، اولایی خدایی فرزند حاتم و فرات خدایی فرزند خورشید بر اثر سقوط بهمن در مرز ارومیه مفقود شدند.

وی اظهار کرد: از همان ابتدا و اطلاع از عزیمت تعدادی از اهالی روستا به مناطق مرزی، بلافاصله پس از بررسی اطلاعات موجود، تمام امکانات شهرستان برای پیگیری وضعیت مفقودین بسیج شد.

مقابلی با بیان اینکه از طریق مبادی مرزی ایران، درخواست بررسی و اقدام عاجل برای جستجوی مفقودین به نیروهای مرزی ترکیه اعلام شد، افزود: گروه هایی از نیروهای مرزی ترکیه به محل حادثه اعزام و ساعت ها جستجو انجام گرفته و نیروهای امدادی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران نیز از همان آغاز آماده اعزام به محل حادثه بوده است.

وی در ادامه با اعلام اینکه پیگیری های رسمی جهت اتخاذ تدابیر لازم برای جستجو، یافتن و استرداد مفقودین به عمل آمده و کماکان رایزنی های دیپلماتیک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی های دیپلماتیک برای جستجوی اتباع ایرانی در ترکیه

رایزنی های دیپلماتیک برای جستجوی اتباع ایرانی در ترکیه