مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 08:552021-01-25اقتصادي

ضرورت مبارزه و برخورد جدی با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز در بناب


فرماندار بناب با تأکید بر ضرورت برخورد جدی با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز در این شهرستان گفت: انتظار داریم دستگاه های متولی از همان دقیقه اول ساخت و سازهای غیرمجاز با آنها برخورد کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شهریار فتحی صبح امروز در اولین جلسه کارگروه مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز شهرستان بناب با بیان اینکه در حوزه ساخت و سازهای غیرمجاز پیشگیری بهتر از درمان است افزود: در مواجهه با ساخت و سازهای غیرمجاز باید از همان دقایق اول پی ریزی ساختمان با آن برخورد شود.

وی همچنین ساخت و سازهای غیرمجاز در این شهرستان را خطری جدی برای نسل های آتی اعلام و اظهار کرد: با ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی ملی و کشاورزی قطعاً نسل های بعدی آثار سو آن را خواهند دید.

نماینده عالی دولت در شهرستان بناب سپس تأخیر در تصویب و ابلاغ طرح جامع شهری بناب را از دلایل انجام ساخت و سازهای غیرمجاز در این شهرستان اعلام کرد و افزود: البته افراد سودجویی هستند که از فرصت سوءاستفاده نموده و با دورزدن قانون اقدام به سودجویی می کنند.

از این رو اگر در این مورد احساسی رفتار شود در آینده با مشکل روبرو خواهیم شد که نهادهای نظارتی بایستی با عوامل تخلف برخورد جدی نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت مبارزه و برخورد جدی با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز در بناب

ضرورت مبارزه و برخورد جدی با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز در بناب