مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 09:202021-01-25سياسي

خانه مجلل شهرداران تهران به چه کسی فروخته شد؟ شهردار تهران زیر قولش زد!


خانه مجلل شهرداران به یک شرکت فروخته شد.

حناچی وعده داده بود که این خانه را به کسی می فروشد که بلدوزر زیر آن نیندازد اما رییس سازمان املاک شهرداری تهران گفت مالک می توانند در این ملک 5 طبقه ساخت و ساز کند.

- گروه اجتماعی خبرگزاری فارس، 11 آذر سال گذشته پیروز حناچی سومین شهردار اصلاح طلبان در دوره پنجم مدیریت شهری دستور فروش عمارت اقدسیه معروف به خانه شهرداران را در منطقه یک  شهرداری تهران صادر کرد و تأکید کرد که این ملک باید نقدی فروخته شود و پول آن صرف هزینه های عمرانی شود.

  خانه شهرداران که در منطقه اعیان نشین تهران قرار دارد، محل سکونت چندین شهردار از جمله مرتضی الویری که در حال حاضر هم عضو پنجم شورای شهر است، بود.

در دوره فعلی شهرداری تصمیم گرفته شد که این ملک بی سر و صدا به فروش رسیده و اسباب واثاثیه آن که شامل فرش های گرانبها و تابلوهای خوشنویسی بود، به گفته برخی از مدیران به محلی در بوستان گفت وگو منتقل شد که البته با وجود پیگیری ها نتوانستیم از این محل دیدن کنیم.

  از هزینه 400 میلیونی برای بازسازی تا انتقال اسباب و اثاثیه نجفی اولین شهردار اصلاح طلبان وقتی که روی کار آمد دستور داد که 400 میلیون تومان برای بازسازی این عمارت هزینه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه مجلل شهرداران تهران به چه کسی فروخته شد؟ شهردار تهران زیر قولش زد!

خانه مجلل شهرداران تهران به چه کسی فروخته شد؟ شهردار تهران زیر قولش زد!