مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 09:352021-01-25بين الملل

درخواست برای تروریستی خواندن حزب عمر البشیر


کمیته مقابله با فساد و استرداد اموال عمومی دولت سودان خواستار برخورد با حزب رییس جمهوری سابق این کشور به عنوان یک گروه تروریستی شد.

- کمیته مقابله با فساد و استرداد اموال عمومی دولت سودان خواستار برخورد با حزب رییس جمهوری سابق این کشور به عنوان یک گروه تروریستی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از اسپوتنیک عربی، صلاح مناع ، عضو کمیته مبارزه با فساد و استرداد اموال عمومی در سخنانی خواستار تعامل با حزب کنگره ملی حطب عمر البشیر به عنوان یک گروه تروریستی شد.

وی همچنین تهدید به محاکمه برخی از اعضای حزب عمر البشیر کرد که علیه دولت تظاهرات می کنند.

مناع در ادامه نارضایتی خود را نسبت به مسدود کردن یک جاده در ایالت نهر النیل در شمال سودان توسط حامیان حزب کنگره ملی اعلام کرد و گفت: مسدود کردن این راه توسط حامیان حزب البشیر جنگ علیه کشور به شمار می رود و ما اقدامات لازم را علیه عاملان این اقدام انجام خواهیم داد.

در همین حال، وجدی صالح، عضو کمیته مبارزه با فساد و استرداد اموال عمومی یکشنبه از انحلال 131 سازمان و انجمن خیریه و مصادره پروژه های وابسته به رژیم سابق این کشور خبر داد.

وی در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: این اقدام با استناد به قانون استرداد اموال عمومی در سال 2019 و همچنین متمم این قانون در سال 2020 صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست برای تروریستی خواندن حزب عمر البشیر

درخواست برای تروریستی خواندن حزب عمر البشیر