مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 09:502021-01-25سياسي

غرس 26 نهال به یاد 26 شهیده زن استان یزد


دبیر کمیته امور بانوان دومین کنگره ملی 4000 شهید دالعباده و دارالعلم یزد با اشاره به برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای زن استان در روز چهارشنبه هفته جاری، - ایسنا/یزد دبیر کمیته امور بانوان دومین کنگره ملی 4000 شهید دالعباده و دارالعلم یزد با اشاره به برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای زن استان در روز چهارشنبه هفته جاری، دیگر برنامه های این کمیته را تشریح کرد.

سرهنگ سپیده رضایی امروز دوشنبه ششم بهمن ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کمیته امور بانوان دومین کنگره ملی شهدای استان با هدف ارج نهادن به نقش آفرینی زنان در تمام عرصه های انقلاب به ویژه دوران دفاع مقدس و نظر به این که نیمی از جمعیت جامعه را شامل می شوند، شکل گرفته و ذیل کنگره فعالیت های خود را آغاز کرده است.

وی از برگزاری تاکنون 41 عنوان یاواره شهدا در سطح استان خبر داد و گفت: در همین راستا روز چهارشنبه هشتم بهمن ماه همزمان با وفات حضرت ام البنین(س) نیز مراسم بزرگداشت شهدای زن استان در محل حسینیه آقا برگزار می شود.

وی ضمن اشاره به برگزاری همایش زن الگوی تاریخ ساز که مهرماه امسال در محل قلعه خیرآباد یزد به عنوان یکی از مکان های پشتیبانی دوران دفاع مقدس در استان برگزار شد، اظهار کرد: در این همایش علاوه بر سخنرانی مدیر جامعه زنان کشور و برگزاری نمایشگاه جنبی همایش، مستند مادر شهید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غرس 26 نهال به یاد 26 شهیده زن استان یزد

غرس 26 نهال به یاد 26 شهیده زن استان یزد