مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 09:552021-01-25اقتصادي

تحویل 700 خودروی سواری کرایه بین شهری تا پایان سال 99


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمد اسلامی امروز (دوشنبه) در مراسم تحویل خودروهای طرح نوسازی ناوگان سواری کرایه بین شهری که در سالن همایش های شرکت ساپکو برگزار شد، - وزیر راه و شهرسازی در مراسم تحویل خودروهای نوسازی شده سواری کرایه بین شهری، گفت: تا پایان امسال 700 دستگاه خودروی سواری کرایه بین شهری وارد ناوگان حمل و نقل خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو ، محمد اسلامی امروز (دوشنبه) در مراسم تحویل خودروهای طرح نوسازی ناوگان سواری کرایه بین شهری که در سالن همایش های شرکت ساپکو برگزار شد، افزود: بهسازی و نوسازی ناوگان در همه شیوه های حمل و نقل همواره از برنامه های اصلی دولت است.

وی ادامه داد: تا پایان دولت طول خطوط ریلی 50 درصد افزایش خواهد یافت که رکورد ساخت خطوط ریلی در یک دولت است.

اسلامی با بیان اینکه در این دولت طول آزادراه ها نیز به افزایش 50 درصدی رسید، ادامه داد: طول بزرگراه ها تا پایان دولت از 12 هزار و 300 کیلومتر به 22 هزار کیلومتر افزایش خواهد یافت که تحولی بزرگ در حمل و نقل کشور است.

وزیر راه و شهرسازی به مراسم امروز که تحویل سوییچ خودروهای سواری کرایه بین شهری به مالکان آنها در هر استان بود اشاره کرد و گفت: 28 هزار خودروی فعال بین شهری عمر متوسط 11 سال دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحویل 700 خودروی سواری کرایه بین شهری تا پایان سال 99

تحویل 700 خودروی سواری کرایه بین شهری تا پایان سال 99