مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 10:002021-01-25بين الملل

توافق پنهانی آمریکا و ژاپن در سال 2015 برای استقرار واحد آبی وخاکی در اوکیناوا


خبرگزاری کیودو امروز دوشنبه با ارجاع به منابع دولتی گزارش داد، ژاپن و آمریکا در سال 2015 توافق پشت پرده ای را به منظور استقرار یک واحد آبی و خاکی نیروی زمینی دفاع شخصی ژاپن (GSDF) در استان اوکیناوا ، - خبرگزاری کیودو امروز دوشنبه با ارجاع به منابع دولتی گزارش داد، ژاپن و آمریکا در سال 2015 توافق پشت پرده ای را به منظور استقرار یک واحد آبی و خاکی نیروی زمینی دفاع شخصی ژاپن (GSDF) در استان "اوکیناوا"، بدون نظارت غیرنظامی مناسب از طرف ژاپن، انجام داده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اسپوتنیک، به گفته خبرگزاری کیودو، این تفاهم که در آن زمان بین ژنرال کیوفومی ایواتا ، رییس وقت نیروی زمینی دفاع شخصی ژاپن و ژنرال لارنس ، فرمانده وقت نیروهای آمریکا در اوکیناوا انجام شد، به معنی استقرار هنگ استقرار سریع آبی و خاکی GSDF در اردوگاه شواب تفنگداران دریایی آمریکا در ناحیه هنوکو استان اوکیناوا بود.

با این وجود، تفاهم فوق تأیید مقامات دفتری و بدون لباس نظامی وزارت دفاع ژاپن را به همراه نداشت و انتقاداتی را در مورد بی توجهی به کنترل غیرنظامی برانگیخت.

این برنامه بعداً به خاطر اختلاف نظر بین فرمانداری استان و توکیو بر سر جابه جایی پایگاه هوایی فوتنما تفنگ داران از ناحیه شلوغ در شهر گینووان به هنوکو، متوقف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توافق پنهانی آمریکا و ژاپن در سال 2015 برای استقرار واحد آبی وخاکی در اوکیناوا

توافق پنهانی آمریکا و ژاپن در سال 2015 برای استقرار واحد آبی وخاکی در اوکیناوا