مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 10:002021-01-25پزشكي

مسمومیت 133 همدانی بر اثر گازگرفتگی/ فوت 4 نفر


رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان همدان اعلام کرد: از ابتدای امسال تا پایان دی ماه، 133 نفر در استان همدان با گاز مونواکسیدکربن دچار مسمومیت شده و چهار نفر از این افراد جان خود را از دست دادند.

- ایسنا/همدان رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان همدان اعلام کرد: از ابتدای امسال تا پایان دی ماه، 133 نفر در استان همدان با گاز مونواکسیدکربن دچار مسمومیت شده و چهار نفر از این افراد جان خود را از دست دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان، دکتر حبیب معصومی با اعلام این مطلب اظهار کرد: سال گذشته هم 200 نفر با گاز مونواکسید کربن مسموم شدند و 15 نفر بر اثر این مسمومیت جان خود را از دست دادند، رییس مرکز اورژانس استان همدان با تأکید بر اینکه شهروندان باید از استاندارد بودن و نصب صحیح وسایل گرمایشی توسط افراد متخصص اطمینان یابند، افزود: برخی افراد به اشتباه بدون استفاده از لوله بخاری این وسیله گرمایشی را روشن می کنند در حالیکه باید از خارج شدن دود مطمئن شد.

معصومی با اشاره به اینکه خانواده ها باید از باز بودن مسیر کلاهکی که در پشت بام قرار می گیرد مطمئن باشند چراکه ممکن است گاهی پرنده ها در آنجا لانه کنند و یا اجسام خارجی دیگری آن را مسدود کرده باشد، یادآور شد: علامت مشخص خروجی دود داغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسمومیت 133 همدانی بر اثر گازگرفتگی/ فوت 4 نفر

مسمومیت 133 همدانی بر اثر گازگرفتگی/ فوت 4 نفر