مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 11:152021-01-25سياسي

«یگان ویژه» نیروی واکنش سریع با توانمندی های خاص


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار حسن کرمی در جمع فرماندهان، معاونان و روسای یگان های ویژه ناجا اظهارداشت: یگان ویژه با برنامه ریزی های قبلی برای انجام ماموریت ها در شرایط مختلف، - فرمانده یگان های ویژه ناجا گفت: امروز دیدگاه مردم نسبت به یگان ویژه به عنوان یک نیروی واکنش سریع با کارکنان انقلابی و توانمندی های ویژه است که مایه فخر و مباهات است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار حسن کرمی در جمع فرماندهان، معاونان و روسای یگان های ویژه ناجا اظهارداشت: یگان ویژه با برنامه ریزی های قبلی برای انجام ماموریت ها در شرایط مختلف، آمادگی جسمانی، عملیاتی و علمی- بصیرتی را به عنوان راهبرد های اصلی و مهم دنبال خواهد کرد.

وی ضمن تشریح آمادگی همه جانبه پلیس ویژه، ادامه داد: آمادگی عملیاتی مستلزم آموزش های نوین و تجهیزات بروز است تا کارکنان یگان ویژه در زمان نیاز بتوانند با حضور سریع و با رویکرد جامعه محوری، تهدیدات دشمنان را خنثی کنند.

سردار کرمی با اشاره به جایگاه و مقبولیت یگان ویژه در اذهان عمومی بیان کرد: امروز یگان ویژه در سراسر کشور با رویکرد اجتماعی، اهداف از پیش تعیین شده و زحمات تک تک کارکنان، دارای منزلت و مقبولیت خوبی بین مردم و مسئولان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«یگان ویژه» نیروی واکنش سریع با توانمندی های خاص

«یگان ویژه» نیروی واکنش سریع با توانمندی های خاص