مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 12:052021-01-25سياسي

اسلام دین وحدت و صلح است


احسان خزاعی، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در اسلام آباد با صاحب زاده محمد پیر نقیب الرحمان، صوفی و عالم برجسته اهل سنت بریلوی و سر سلسله نقشبندیه در پاکستان در محلی موسوم به «عیدگاه شریف» در شهر راولپندی دیدار و گفت وگو کرد.

- احسان خزاعی، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در اسلام آباد با صاحب زاده محمد پیر نقیب الرحمان، صوفی و عالم برجسته اهل سنت بریلوی و سر سلسله نقشبندیه در پاکستان در محلی موسوم به عیدگاه شریف در شهر راولپندی دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، خزاعی در سخنانی، گفت: اشتراکات عمیق فرهنگی و دینی میان دو کشور مسلمن ایران و پاکستان وجود دارد، لذا رایزنی فرهنگی ایران برای معرفی و ترویج این مشترکات، برنامه های متنوع فرهنگی و دینی را برگزار می کند.

رایزن فرهنگی ایران در اسلام آباد افزود: این نمایندگی تلاش می کند تا در آینده نیز با حمایت و همکاری شما برنامه های مختلف فرهنگی و دینی را در خانه فرهنگ راولپندی و به صورت مستمر برگزار کند.

پیر نقیب الرحمان نیز در این دیدار، اظهار کرد: اسلام دین وحدت و صلح است و مسلمانان باید با هم متحد باشند و از قرآن و اهل بیت(ع) تمسک جویند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسلام دین وحدت و صلح است

اسلام دین وحدت و صلح است