مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 12:052021-01-25اقتصادي

700 کارگر ساختمانی در خراسان جنوبی چشم انتظار پوشش بیمه ای


رییس کانون انجمن های صنفی کارگران ساختمانی خراسان جنوبی گفت: از مرداد ماه سال جاری تاکنون 700 کارگر ساختمانی چشم انتظار پوشش بیمه ای هستند که به دلیل سهمیه بندی ها پشت خط مانده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن علیزاده ظهر دوشنبه در نشست تخصصی با نمایندگان تشکل های کارگری و کارفرمایی خراسان جنوبی با معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به مشکلات پیش روی کارگران ساختمانی بیان کرد: از مرداد ماه سال جاری تاکنون 700 کارگر ساختمانی چشم انتظار پوشش بیمه ای هستند که به دلیل سهمیه بندی ها پشت خط مانده اند.

وی با گلایه از تبعیض بین کارگران ساختمانی به دیگر کارگران در قوانین سختی کار، بیان کرد: کارگران ساختمانی کارفرمای ثابتی ندارند بنابراین از مزایای سختی کار برخوردار نمی شوند.

علیزاده کمبود سوخت گازوییل و گاز مایع را یکی از مشکلات این قشر دانست و افزود: 400 جوشکار فعال در استان، سوخت مورد نیاز را به سختی و از طریق اتوبوس ها و مینی بوس ها تهیه می کنند.

رییس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی خراسان جنوبی هم در این جلسه بیان کرد: کانون بازنشستگان استان دارای 20 هزار عضو است.

محمد حسین براتی معیشت را دغدغه اصلی بازنشستگان دانست و افزود: با حقوق فعلی بازنشستگان نمی توان هزینه های یک خانواده را تامین کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

700 کارگر ساختمانی در خراسان جنوبی چشم انتظار پوشش بیمه ای

700 کارگر ساختمانی در خراسان جنوبی چشم انتظار پوشش بیمه ای