مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 12:152021-01-25سياسي

آسانسور دانشگاه ها و دستگاه های اجرایی پایتخت استانداردسازی شود


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران بر ضرورت استانداردسازی آسانسور دانشگاه ها و دستگاه های اجرایی پایتخت تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عبدالرضا چراغعلی ظهر دوشنبه در جلسه شورای فنی که در استانداری تهران برگزار شد اظهار داشت: استانداردسازی آسانسورها در دستگاه های اجرایی و دانشگاه ها ضروری است و باید همکاری مؤثری با اداره کل استاندارد در این زمینه صورت گیرد، به علاوه با توجه به اینکه پله برقی ها نیز از ابتدای سال مشمول قانون استاندارد اجباری شده اند شهرداری ها در این زمینه دقت لازم را داشته باشند و در این زمینه مکاتبات از سوی استانداری تهران انجام می شود.

چراغعلی در مورد عملکرد استاندارد در صنعت ساختمانی و معدنی بیان کرد: از ظرفیت سازمان نظام مهندسی جهت نظارت و پیشبرد وضعیت استاندارد در صنعت ساختمان استفاده شود و تفاهم نامه ای در این زمینه منعقد شود، ضمن اینکه همکاری لازم از سوی استانداری تهران جهت تحقق این امر صورت می گیرد.

وی با اشاره به وضعیت کمربندی اسلامشهر اظهار داشت: این پروژه در سال 94 به طول حدود 30 کیلومتر آغاز شده است و اکنون 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، البته مهم ترین مشکل در تکمیل این پروژه وجود معارضین بوده که سبب شده پروژه ناتمام باقی بماند و در مجموع 4 مورد اختلاف بین پیمانکار و کارفرما در زمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسانسور دانشگاه ها و دستگاه های اجرایی پایتخت استانداردسازی شود

آسانسور دانشگاه ها و دستگاه های اجرایی پایتخت استانداردسازی شود