مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 12:402021-01-25سياسي

بیش از32 هزار محل تحت پوشش طرح ملی ناظران سلامت خوزستان قرار گرفت


مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان خوزستان از تلاش شبانه روزی دو هزار و 765 تیم فعال این جمعیت در قالب اجرای طرح ملی«ناظران سلامت» در سراسر استان خوزستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، علی خدادادی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان، با اشاره به ادامه فعالیت اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر خوزستان در طرح ملی ناظرین سلامت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این طرح ملی همگام با کارشناسان مراکز بهداشتی دانشگاه های علوم پزشکی و بسیجیان سپاه حضرت ولیعصر(عج) و با هدف تلاش برای قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا و کنترل این پاندمی در سطح استان کاهش فوتی های ناشی از این بیماری آغاز شد و تا کنون نیز با قوت و تلاش بی شائبه همه دست اندرکاران ادامه یافته است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان با اشاره به ارائه آموزش های پیشگیری از ابتلا به کویید 19 در بین صاحبان مشاغل از سوی مربیان داوطلب جمعیت هلال احمر،افزود: دوهزار و 765 تیم فعال از بشر دوستان جوان جمعیت هلال احمر نیز در سراسر استان خوزستان بیش از 32 هزار و 460 محل که شامل بانک ها، اصناف، فروشگاه ها، بازارچه ها و بازارهای روز را تحت پوشش این طرح قرار دادند.

وی در ادامه از تعامل وهمکاری خوب دستگاه های اجرا کننده این طرح در استان خوزستان خبر داد و عنوان نمود: با همدلی و همراهی جمعیت هل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از32 هزار محل تحت پوشش طرح ملی ناظران سلامت خوزستان قرار گرفت

بیش از32 هزار محل تحت پوشش طرح ملی ناظران سلامت خوزستان قرار گرفت