بازار رو به رشد پیتزا آماده مصرف در ایراناگرچه آمار دقیقی از میزان رشد مصرف پیتزا در بازار محصولات خوراکی ایران وجود ندارد و تحقیق جامعی در این باره صورت نگرفته است، اما نگاهی اجمالی به مبادی و مجاری فروش نشان می دهد که نمودارهای مصرف این محصول مدرن و خوشمزه، - نگاهی به فیلم ها، سریال ها، محتواهای بارگذاری شده درشبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام و نظایر آن نشان می دهد که مصرف پیتزا به نوعی نماد لذت جویی و تنوع طلبی نسل حاضر، بویژه نسل جوان امروز در سراسر دنیا از جمله ایران بدل شده است. اما موج دیگری نیز در این زمینه راه افتاده است. اطلاعات آماری موجود، رشد بسیار زیادی را در مورد مصرف فست فود و لذت پخت ساده و سریع با پیتزاهای آماده را نشان می دهد. محصولی که به مصرف کننده نسل جوان این فرصت را می دهد که علاوه بر امکان بهره بردن از یک وعده غذایی خوشمزه، وقت قابل ملاحظه ای را برای رسیدگی به سایر علاقه مندی ها و امور زندگی خود اختصاص دهند. داده های آماری دقیقی از بازار ایران هم برای پیتزاهای نیمه آماده منجمد موجود نیست؛ اما نگاهی به دگرگونی های فرهنگ مصرفی و سبدهای خرید خروجی از فروشگاه ها و مال ها نشان می دهد که برخلاف گذشته، پیتزاهای نیمه آماده در اغلب موارد از جمله انتخاب های روتین حتی برای خانم های خانه دار است. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |