مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 15:552021-01-25پزشكي

ادامه اجرای طرح ناظران سلامت در اماکن شغلی خوزستان


مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از ارائه آموزش های پیشگیری از ابتلا به کووید – 19 به 32 هزار و 460 محل شغلی در قالب طرح ناظران سلامت خبر داد.

- ادامه اجرای طرح "ناظران سلامت" در اماکن شغلی خوزستان ایسنا/خوزستان مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از ارائه آموزش های پیشگیری از ابتلا به کووید – 19 به 32 هزار و 460 محل شغلی در قالب طرح "ناظران سلامت" خبر داد.

علی خدادادی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به ادامه فعالیت اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر استان خوزستان در طرح ملی ناظران سلامت اظهار کرد: این طرح ملی همگام با کارشناسان مراکز بهداشتی دانشگاه های علوم پزشکی، نیروهای بسیج و سپاه حضرت ولیعصر(عج) با هدف قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا و کنترل این پاندمی در سطح استان آغاز شد و تاکنون نیز ادامه دارد.

وی افزود: در این طرح، 2 هزار و 765 تیم فعال از بشردوستان جوان جمعیت هلال احمر، بیش از 32 هزار و 460 محل از جمله بانک ها، اصناف، فروشگاه ها، بازارچه ها و بازارهای روز را تحت پوشش قرار داده اند و آموزش های پیشگیری از ابتلا به کووید - 19 به صاحبان مشاغل ارائه شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان ادامه داد: با همراهی جمعیت هلال احمر، دانشگاه های علوم پزشکی، سپاه حضرت ولیعصر(عج)، نیروی انتظامی و اتحادیه های صنوف مختلف و همچنین توجه و اهتم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه اجرای طرح ناظران سلامت در اماکن شغلی خوزستان

ادامه اجرای طرح ناظران سلامت در اماکن شغلی خوزستان