مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 15:552021-01-25اجتماعي

آماده سازی مراکز مثبت زندگی ایلام برای افتتاح در دهه فجر


مدیرکل بهزیستی ایلام از آماده سازی مراکز مثبت زندگی ایلام برای افتتاح در دهه فجر خبر داد و گفت: ایجاد مراکز مثبت زندگی روند خدمات رسانی به مددجویان را سرعت می بخشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، زهرا همتی افزود: تاسیس این مراکز در نقاط مختلف شهری و روستایی استان موجب دسترسی آسان جامعه هدف به خدمات بهزیستی می شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه تا پیش از تاسیس مراکز مثبت زندگی در برخی بخش ها و روستاهای استان نظیر زردلان، موسیان، شباب و… مراکز بهزیستی وجود نداشته و مردم برای دریافت خدمات مجبور به مراجعه به شهرها و مرکز استان بوده اند، با ایجاد این مراکز مراجعه افراد به مراکز بهزیستی دور از محل سکونت کاهش خواهد یافت و در نزدیکترین محل خدمات خود را دریافت خواهند کرد.

وی با اشاره به آماده سازی مراکز مثبت زندگی برای افتتاح در دهه فجر گفت: پرونده خدمات رسانی مددجویان از طریق مددکاران این مراکز به روز رسانی شده و تمامی 21 هزار مددجوی مستمری بگیر در نخستین مرحله مورد بازدید قرار گرفته و لیست آنها برروز رسانی شده است.

وی اظهار کرد: از طرف دیگر ایجاد این مراکز که توسط بخش خصوصی با نظارت بهزیستی اداره می شوند نقش مهمی در اشتغالزایی در مناطق مختلف استان داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده سازی مراکز مثبت زندگی ایلام برای افتتاح در دهه فجر

آماده سازی مراکز مثبت زندگی ایلام برای افتتاح در دهه فجر