مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 18:002021-01-25ورزشي

کارگاه عکاسی ورزشی ویژه لیگ برتر فوتبال در اراک برگزار شد


کارگاه عکاسی ورزشی ویژه لیگ برتر فوتبال با حضور پیام پارسایی از عکاسان عرصه ورزش به همت انجمن عکاسان استان مرکزی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک عصر امروز کارگاه عکاسی ورزشی ویژه لیگ برتر فوتبال با حضور پیام پارسایی از عکاسان برجسته عرصه ورزش به همت انجمن عکاسان استان مرکزی با همکاری باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم اراک و اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی در سالن آموزش ورزشگاه 5 هزار نفری شهدای 5 مرداد اراک برگزار شد.

در این کارگاه یک روزه که عکاسان ورزشی استان و علاقمندان به عکاسی حضور داشتند قوانین و پروتکل های لیگ برتر فوتبال و قوانین بین المللی فوتبال و اصول حرفه ای عکاسی ورزشی در این رشته پرطرفدار تدریس شد.

پارسایی با تکیه بر تجربه 20 ساله خود در عرصه ورزش، در این کارگاه ضمن انتقال تجربیات خود، تلاش کرد مباحث مختلف این حوزه من جمله آرشیو بندی، روش های انتخاب عکس، تکنیک ها و ترکیب بندی در عکاسی ورزشی را برای شرکت کنندگان تشریح کند.

بخش پایانی این کارگاه نیز به پرسش و پاسخ، بررسی برخی از آثار شرکت کنندگان و گفتگو در مورد مسائل دنیای حرفه ای عکاسی ورزشی اختصاص یافت.

گفتنی است پیام پارسایی با حضور در چندین جام جهانی، المپیک و جام ملت های آسیا عکس های ماندگاری را ثبت کرده است و صاحب افتخارات مختلفی در این عر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه عکاسی ورزشی ویژه لیگ برتر فوتبال در اراک برگزار شد

کارگاه عکاسی ورزشی ویژه لیگ برتر فوتبال در اراک برگزار شد